Ünlü yatırımcı Faber: Altın alıyorum!

Yazar: Dokuyucu Tarih: 09:50 Kategori: , , , , , , , , , , , , , , Yorum: Yorum Yap
Ünlü yatırımcı Faber: Altın alıyorum!
Türk vatandaşının en büyük yatırım kaynağı olan altınla ilgili önemli bir açıklama geldi.


Ünlü bir yatırımcı altın fiyatlarının Şubat ayında düşeceğini ancak daha sonra yeniden yükseleceğini söyledi ve bir tavsiyede bulundu: Altın alın!
İsviçreli yatırımcı Marc Faber küresel piyasalarda yaşanan çıkışın uzun soluklu olmayacağı uyarısında bulunarak düzeltme hareketinin an meselesi olduğunu söyledi. 
Özellikle ABD piyasalarına işaret eden Faber, "S&P 500 bu yıl yüzde 5, kasım ayından beri ise yüzde 12 yükseldi. Şimdilik tadını çıkarın ama bu çıkış sonsuza kadar devam etmeyecek. Ben şimdiden satışa başladım ve altın alıyorum" dedi. Ünlü yatırımcı düşüşün şubat ayı itibariyle başlayabileceği uyarısında da bulunarak, "Şu anda borsalarda aşırı alım yapılıyor. Büyük bir coşku var. Ama sönecek. Şubat ortasında hafif çaplı bir düzeltme görülebilir. Sonra yine yükseliş bekliyorum" dedi.
ALTIN ALIYORUM
Faber şöyle devam etti: "Altın alıyorum çünkü sistemik krizlerden endişe ediyorum. Daha önce de bu dünyada savaşlar yaşandı. Yeniden yaşanmayacağını bilmiyoruz"

Bu yazıyı sitenizde/forumunuzda paylaşmak için aşağıdaki linkleri kullanabilirsiniz..




Blogger eklentileri


counter Kişi Tarafından Görüntülendi
Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder