Cimbomlu olduğunu bilsem 'Kabine'ye almazdım

Yazar: Dokuyucu Tarih: 09:53 Kategori: , , , , , , Yorum: Yorum Yap


Cimbomlu olduğunu bilsem Kabineye almazdım

Erdoğan'ın Fenerbahçeli olduğunu bilmeyen yoktur.


Erdoğan'ın kabinede uzun süredir çalıştığı bir isim var ki o da koyu Galatasaraylı! Erdoğan'ın bakan ile zaman zaman şakalaştığı ve "Bu kadar koyu Galatasaraylı olduğunu bilsem seni kabineye almazdım" dediği anlatılıyor!
 
Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım İstanbul'a yapılacak 3. Havalimanı'nın önemli detaylarını anlatmak üzere Akşam'ın Ankara bürosunu ziyaret etti. Projeyle ile ilgili bilgi veren Yıldırım ilk kez takvim de verdi. Yıldırım'a "Yasa dışı dinlemeler", "İş Bankası ile CHP ilişkisi" ve "İstanbul'a Belediye Başkanlığı Adaylığı" da soruldu. Koyu Galatasaraylı olan Yıldırım, iyi bir Fenerbahçeli olan Erdoğan ile şakalaşmasını böyle anlattı. 
'Seni kabineye almazdım'
 
Futbolun da konuşulduğu sohbette, Bakan Yıldırım, Başbakan Erdoğan ile Galatasaray-Fenerbahçe konusundaki şakalaşmalarını da anlattı. Erdoğan'ın kendisine "Bu kadar koyu Galatasaraylı olduğunu bilsem seni kabineye almazdım" dediğini aktaran Yıldırım'ın cevabı ise "Artık çok geç" olmuş.



Bu yazıyı sitenizde/forumunuzda paylaşmak için aşağıdaki linkleri kullanabilirsiniz..




Blogger eklentileri


counter Kişi Tarafından Görüntülendi
Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder